Vrácení zboží, výměna, reklamace

Něco se nepovedlo, nejste se zbožím spokojeni? Vybrali jste špatnou velikost, barvu nebo se to prostě úplně nehodí? Pro nás to není problém. Do 14 dnů od zakoupení máte možnost čisté a nepoužité zboží v původním obalu vrátit zpět k nám, nebo ho můžete vyměnit za jiné zboží. Jak na to? Stačí postupovat podle níže uvedených instrukcí.

Vrácení zbožído 14 dnů od převzetí zboží:

  • Zboží v původním obalu pečlivě zabalte, aby Vše nemohlo dojít k poškození zboží při přepravě.
  • Přiložte kopii dokladu o koupi.
  • Přiložte vyplněný formulář - dostupný zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy
  • Vše pošlete na naši adresu (doporučujeme balíček pojistit ve výši ceny obsaženého zboží): Olivete, Široká 708, 683 52 Křenovice u Slavkova.
  • Pro vrácení můžete také využít štítek Zásilkovny, který Vám zašleme. Stačí nás kontaktovat a my Vám zašleme štítek, který stačí pouze vytisknout a nalepit na balík a zanést na jakékoliv podací místo Zásikovny. Nebo stačí na balík napsat kód ze štítku a obsluha na podacm místě si s tím už poradí.
  • Jakmile od Vás obdržíme zboží, do 14 dnů Vám vystavíme dobropis v elektronické podobě a odešleme částku za vrácené zboží zpět na Váš účet.

 

Reklamace zboží:

Objevil se nějaký problém či vada na zboží? Je nutné zboží reklamovat? Postupujte následovně:

  • Zboží očistěte a pečlivě zabalte, ať nedojde k jeho poškození během přepravy. Znečištěné zboží k reklamačnímu řízení nepřijmeme.
  • Do zásilky přiložte průvodní dopis s popisem důvodu reklamace.
  • Přiložte originál nebo kopii dokladu o koupi.
  • Přiložte vyplněný formulář - dostupný zde: Formulář pro reklamaci
  • Zašlete na naši adresu (doporučujeme balíček pojistit ve výši ceny obsaženého zboží).
  • Pro vrácení můžete také využít štítek Zásilkovny, který Vám zašleme. Stačí nás kontaktovat a my Vám zašleme štítek, který stačí pouze vytisknout a nalepit na balík a zanést na jakékoliv podací místo Zásikovny. Nebo stačí na balík napsat kód ze štítku a obsluha na podacm místě si s tím už poradí.
  • Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do zákonem stanovené lhůty.